Free songs
Home / Nezařazené / Antigravitační jóga (motýlí cvičení)
Antigravitační jóga (motýlí cvičení)

Antigravitační jóga (motýlí cvičení)

Chtěli byste poznat stav beztíže a nenavštívit kosmos? Je to poměrně jednoduché a nemusí se z vás vůbec stát pilot v raketě. V antigravitační józe, která připomíná spíše motýlí cvičení si přijdete na své.

Viset hlavou dolů v síti jako netopýr zní sice trochu přitaženě za vlasy, ale princip je snadný a každý se mu naučí. Překážkou z vaší strany by mohl být zdravotní stav, který ne všem toto cvičení umožňuje. Antigravitační jóga popírá jakoukoliv zemskou přitažlivost a to je na tom právě to zábavné. Nicméně je až k nevíře, že k harmonizaci těla při těchto pozicích opravdu dochází. Nemusíte být vyloženě rození akrobati, ale u srdce vás antigravitační jóga zřejmě chytí.

Jóga odehrávající se ve vzduchu

Lekce této nekonvenční jógy probíhají pod vedením kvalitního instruktora, který vám v začátcích pomůže překonat první obavy nebo nejistotu. Uvidíte sami, že se tu potkáte s lidmi, kterým je 20, 30, ale i třeba 65 let. Variabilita věkové kategorie je natolik pestrá, že není nikterak omezována. Cvičit se dá v každém věku, nemyslíte? Navíc jóga zvládne tělo protáhnout, ale i posilovat. Chcete-li si jógu skutečně užít, oblečte si dlouhé legíny nebo útlejší tepláky a tričko s dlouhým rukávem. Podmínka to není, ale závěsná síť vás při změně polohy nebude nikde tlačit. Vidina zformování a zpevnění problematických partií celého těla, je výbornou motivací docházet na kurzy pravidelně.

Antigravitační jóga vám zároveň nepřímo působí i na páteř a klouby, což je příznivé. Nedochází k poškozování jako při jiných sportech, ale naopak ke stabilizaci funkcí a uvolnění celého organismu. Při pohybech, kde se nedotýkáte země si budete připadat jako v ráji – svobodomyslní a také volní jako ptáci. K redukci hmotnosti je potřeba antigravitační jógu cvičit alespoň 2x týdně.

O Makawiel

Nahoru