Home / Tipy & rady / Jednotný firemní vizuál je velice důležitý, jedině tak si vás zákazníci lehce zapamatují

Jednotný firemní vizuál je velice důležitý, jedině tak si vás zákazníci lehce zapamatují

V současné době narazíte na konkurenci v každém odvětví, a proto byste měli přemýšlet nad tím, jak se od ostatních odlišit. Pokud chcete vystoupit z davu, aby si vás všimla potenciální klientela, potom začněte u toho základního, a to u firemního stylu. Ucelená firemní identita je základním stavebním kamenem rozkvétající společnosti, ale spousta byznysmenů tuto skutečnost nebere v potaz.

Corporate Identity, jak se v angličtině říká firemní identitě, je v podstatě způsob, jak se budete prezentovat na trhu. Ačkoliv byste to neřekli, v rámci marketingové komunikace jsou i pasivní formy velice podstatné. Jestliže sjednotíte všechny pasivní prvky, tedy logo, firemní barvy a vzhled propagačních materiálů, budete působit důvěryhodně a reprezentativně. Bez správně nastaveného marketingového plánu, jehož součástí je i Corporate Identity, si ani neškrtnete, protože by vás konkurenční společnosti převálcovaly.

Struktura Corporate Identity

Podniková identita by měla mít určitou strukturu, což by každé grafické studio mělo vědět. Podle odborné literatury Corporate Identity stojí na třech pilířích, a to na základu (názvy a normy), zveřejnění identity (jak se dostane do povědomí veřejnosti) a image (vliv firemního stylu na okolí).

Jednou z klíčových částí firemní identity je tvorba firemního loga, nad kterým byste měli přemýšlet dlouho, respektive do té doby, než vymyslíte logo reprezentující činnost vaší společnosti. V okamžiku, kdy logo vystihne to, co děláte, ale zároveň bude snadno zapamatovatelné, máte vyhráno. Jakmile totiž kolemjdoucí uvidí jen vaše logo, potom si řeknou: „Ano, vždyť to je firma XYZ.“

Svěřte grafické práce do rukou specialistů, kteří mají v této oblasti bohaté zkušenosti. Grafické studio Praha, jenž vystupuje pod názvem Gradesi, patří mezi renomovaná grafická studia v české metropoli. Portfolio služeb má opravdu bohaté, přičemž se postará o návrh podnikové identity, ale také o vytvoření katalogů, letáků, e-katalogů, POS materiálů, videí a podobně.

About angelo