Free songs
Home / Zdraví / Břišní svalstvo už nemusí být problémovou partií
Břišní svalstvo už nemusí být problémovou partií

Břišní svalstvo už nemusí být problémovou partií

Asi každý člověk, který chce vypadat co k světu, touží také po zpevněném a vytvarovaném břišním svalstvu. Bohužel právě toto svalstvo je jedním z nejhůře budovatelných svalstev na celém těle a velmi rychle si přivyká zátěži. My si nyní povíme jak na břicho cvičit tak, aby jsme docílili svalového objemu.

K budování svalstva na břiše musíme přistupovat úplně stejně jako k ostatním svalovým partiím na celém těle. Mnoho lidí má za to že objemu dosáhnou opakováním nesčetného množství nejrůznějších sérií, ale to jsou na omylu. Toho správného objemu docílíme nejrůznějšími cviky se zátěží, pravidelným opakováním a stejným počtem sérií jako u normálních objemových cvičení, jiných svalových partií. Jak již bylo řečeno břicho si velice rychle zvyká na jednotlivé druhy zátěže, a proto je vhodné jednotlivé cviky střídat. Dalším důležitým faktorem je dát břišnímu svalstvu dostatečný čas na odpočinek a růst, je tedy vhodné cvičit 2-3krát týdně.

Břišní svalstvo už nemusí být problémovou partií

Ovšem aby byl pekáč buchet vidět, musíme se zbavit přebytečného tuku na břiše, a toho dosáhneme správným cvičením zaměřeným na spalování a hlavně správnou stravou, protože ta, při jakémkoliv posilování, tvoří 70% celého úspěchu. Počítejte však s tím, že budete spalovat tuk po celém těle a ne jen v oblasti břicha. Měli by jste se zaměřit především na doplňky stravy v podobě aminokyselin a proteinových koktejlů, jelikož si tělo, pokud chce doplnit energetické zásoby, jako první vezme svalovou hmotu, protože je to pro něj zkrátka jednoduší.

Břišní svalstvo už nemusí být problémovou partií

Samotný spalovací trénink by pak měl být více a aerobní, aby jste naučili své tělo spalovat tuky. S tím také souvisí dodržování správné tepové frekvence, to jest přibližně 50-65% Vaší maximální tepové frekvence. Důležité je také vědět, že samotné tukové zásoby se začínají spalovat až po 20-30 minutách cvičení, takže cvičení na pár minut Vám moc nepomůže.

Toto jsou pouze základní rady jak s cvičením břišního svalstva začít, udělejte si přesný plán jednotlivých cviků na každý ze 4 týdnů v měsíci a ty opakujte, jezte zdravě a spalujte co jen Vám síly stačí. Uvidíte, že se pekáč buchet začne rýsovat.

O Makawiel

Nahoru